2008/03/16

Kicsit OFF papírforma

Fejembe vettem, hogy kipróbálom, mit lehet kihozni házilag egy mezei tintasugaras nyomtatóból, néhány textúrából, és a jó öreg Microsoft PowerPointból. A neten találtam fényképeket pár hangulatos, elképzeléseimnek megfelelő mintáról, szemmértékre megsaccoltam a méreteket, átszámítottam ezt-azt, forgattam, textúráztam, szögeket számoltam, nyomtattam, kivágtam, ragasztottam, és íme:

Angolos hangulatú fantázia állomásépület, peron felőli oldal

Utcafront

Kicsit közelebbről jól látható: a 80mg-os fénymásoló papír csodákra nem képes. Arról nem is beszélve, hogy sajnos az én kezem se precíziós műszer, a tubusos Revell ragasztó meg még annyira sem.


Akad néhány hézag

Kicsit göfe, kicsit ferde, de az enyém.

Ja igen, azért azt is hozzá kell tenni, hogy az épület...

...angol N-es, azaz 1:148 (és azért, mert... folyt.köv.)

A nyomtatnivalót A-tól Z-ig PowerPointtal készítettem. Minden nemű optimalizáció nélkül kemény három oldal fénymásoló papír ment rá.



Hamarosan talán kéményeket és további társakat is kap.

Nincsenek megjegyzések: