2007/11/03

Játszottam egy kicsit (régi játékból új mesevonat)

Régóta állt a polcon meg a fiókban néhány békebeli (értsd: jó öreg NDK-s Piko) maradvány, aminek a piaci értékénél valószínűleg már csak az eszmei értéke kisebb. Valamikor még ebayről szereztem be fillérekért, aztán nem tudtam, mit kezdjek velük. Többek között volt köztük:

Egy régi belga festésű BR55

Öt-hat darab "ki-nem-látott-még-ilyet" Ep.III másodosztályú kocsi

Az előzőkhöz tartozó két poggyászkocsi

Fogalmam sem volt, mihez kezdjek velük: se minőségileg, se műszakilag nem érdemes velük foglalkozni, de megszabadulni se akartam a cucctól, ha már egyszer az enyém. Mígnem kitaláltam, hogyan adjak nekik némi egyéni értéket. A dolog nem minősül modellezésnek, legfeljebb játéknak, de ma nem is volt kedvem ennél semmi komolyabbat művelni. A "játékprojekt" címe: Ilyen vonaton utazott volna Harry Potter a vasfüggöny másik oldalán. A kocsik ömlesztett halmazából összetákoltam négy darab épkézláb személykocsit és egy poggyászkocsit, a mozdonyt megtisztogattam, sikeres próbafutást csináltam vele, aztán jött a festegetés, és elkészült a keletnémet Hogwart Express. A festésén kívül semmi köze a ten-wheeler mozdonyból és négy tengelyes fülkés kocsikból álló "eredetihez", de kicsire nem adunk, nagy meg nem számít.

Mozaik

Kanyarodik

Éjszakai pihenőre tér

Reggel pedig felkel

Alkalom adtán még nyomtatok rá matricákat, pepecselek vele egy kicsit, aztán ki tudja? Lehet, hogy egyszer egy gyerek még örül is neki.

Nincsenek megjegyzések: