2007/11/04

Alakul az útátjáró

A minap ugyebár rádöbbentem, hogy a Fuggerth Csörgők forgóvázainak gépházai túlságosan lelógnak ahhoz, hogy átférjenek a leendő útátjáró számára kialakított szigetek fölött. Sokat töprengtem a megoldáson, majd végül befogtam a kézi fúróba egy kis átmérőjű, gömb alakú fémcsiszoló fejet, és mérhetetlen óvatássággal lereszeltem fél millimétert a szigetek széleiból, úgy, hogy a sínekhez nem értem hozzá. Útána smirlgivel szintbe hoztam a "tölteléket" is, majd festés... A nem tükörsima (de annál "kopottasan" valószerűbb) eredmény meggyőzött arról, hogy itt már igenis lesz egy útátjáró, úgyhogy a leendő úttest alapját is méretre vágtam (a sínek alá is használt, két milliméteres fürdőszobai parafa burkolólapból), és polimer ragasztóval a helyére rögzítettem.

A mű jelenlegi állása

A Fuggerth M41 2143 végezte a próbafutást, a képek tanúsága szerint sikeresen:

A forgóváz, belső ív

B forgóváz, belső ív

A forgóváz, külső ív

B forgóváz, külső ív

Nincsenek megjegyzések: