2007/09/24

Tapétázás

Adva volt két darab 400x100x6mm fadarab, ami egy lakberendezési darab hozzávalóinak a méretre vágásából maradt hátra, és hetek óta tengődött az előszobában a papucsok között. Hosszas filózás után végül összeragasztottam őket L alakban, további hulladékokat előkotorva vágtam és ragasztottam az eszköz két végére két megfelelő négyzetet, illetve az így összetákolt doboz fenekére két vékonyabb lemezt ragasztottam. Az utóbbiakra egy tintasugaras nyomtatóval készített, trapéz alakúra hajtott kavicságy-textúrát ragasztottam, rácsavarozam 40 centinyi Piko A sínt (két G239-es darabból vágtam össze), a doboz falaira meg a nyári balatoni képekből vágtam és nyomtattam háttérnek valót. Nem nagy durranás, és tapétázó képességemet se árulnám pénzért, de legalább jól elfoglaltam magam, meg most már van egy céleszközöm modell-fényképezésre. Az első áldozat a Szergej volt.

Valóságban

Csalással 1

Csalással 2

Csalással 3

Csalással 4 - itt már vakuval

Nem tökéletes, de megteszi. Alkalom adtán majd berozsdázom a sínszálakat is.

Nincsenek megjegyzések: