2007/09/01

Cicoma

Miután sok bosszúságot okozott mostanában a Csörgő kritikán aluli áramfelvétele és egyenetlen futása, ismét darabokra kellett szedni. Mindenét újra megtisztogattam, gondosan összeraktam, és lám, megtáltosodott. Nem zörög, egyenletesen jár... Tisztaság, tisztaság.

A megnyugvás örömére elővettem a nyári bevásárlás termését, a Fuggerth Ax és Bx kocsikra felraktam a szellőzőket, kapaszkodókat, stb., és egy minimális tuningolást festettem rájuk (a világosszürke forgózsámolyokat kicsit élethűbbre sötétítettem, fémszínt kentem a létrákra és a kocsivégeken az átjárók járólapjára, normális sárgára igazítottam a kapaszkodókat, stb.).


Utána meg fogtam a gyári kiszerelésben három színű műanyagból kiöntött Ifát, és gondoltam, kicsit élethűbbé varázsolom. Messzemenően nem lett tökéletes, de azért nagyot dobott rajta a foglalkozás.

Ilyen volt a csomagban.

És ilyen lett (a piros ujjnyomot utólag leszedtem).

Kissé szocreál a precizitás, de sebaj.

Nincsenek megjegyzések: