2008/05/19

Dioráma

Szombaton takarítottam, és a pincében felfedeztem egy néhai polcrendszer ócska maradványait. Előkerült a fűrész, a csavarhúzó, a vonalzó meg miegymás, és hozzáláttam egy picike (60x40-es), angol témájú, N-es dioráma alapjainak elkészítéséhez.

A faanyag, már megtisztítva és méretre vágva

Összerakva
(a váz csak csavarozva, a lap csak szögelve van,
nem nagy durr, de nekem elég)

Az előtérben két vágányú fővonal halad a szélekre tervezett hidak között
(a sínanyag minitrix stratszettből való, nem illik ide,
de csak ilyenem van, és elbarmolásra megteszi)

A hátsó részen felső szint lesz, ipari létesítménnyel.
Annak az alátámasztására vagdaltam ezeket, 3mm-es habkartonból.
Az egyik kisebbik elemen vétettem egy figyelmetlenségi hibát,
amit aztán az egyik nagyobbon is muszáj volt kompenzálni.

Összerakva ilyen. Ragacs nélkül is egyben marad, úgy lett kitalálva,
de azért majd véglegesítéskor össze is ragasztom.

Itt lesz a helye, csak kap fedlapot,
az elejére vöröstégla "textúrát", a két szélre meg hidakat.

Kezdetnek ennyi.

Nincsenek megjegyzések: