A vasárnapi papírépület létjogosultságát megalapozandó: ebay jóvoltából megjött, szétszedetett, megtisztíttatott és - ismeretlen ok miatt tökéletlenül, de - összeszereltetett első angol N-es modellem, nevezetesen az Alphaline Wales & West színeiben pompázó, matricás Graham Farish Class 158-as, két részes (motor+dummy) dízel motorvonat (DMU):
A szerelvény
Átkozottul koszos volt a szett. A motoros részt valószínűleg sokat fogdoshatták joghurtos kézzel, de minden mocsok lejött róla, a dummy meg valószínűleg az oldalára borítva állt egy szekrény mélyén, mert komoly porréteg borította, szigorúan féloldalasan.
A festés és a feliratok egy H0-ás modellnek is becsületére válnának:
A motorkocsi belsőségeit illetően:
A relatíve (minden esetre kellően) súlyos öntvényre gondosan felfüggesztett forgóvázak valamennyi tengelyét a középmotor hajtja.
Mint fentebb látszik, a kupplung nem igazán kurz, de a kinematikát nem érheti kritika.
Na és hallgatva IST unszolására (pár nappal ezelőtt legalább fél percig kellett győzködnie privátban, úgyhogy a nyilvános felbujtás már csak eszmei megerősítésként hatott) beléptem az N Gauge Society-be, amelytől ma meg is érkezett a ma esti olvasnivaló:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése